loading...
سایت من
معین بازدید : 4 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

پودر بومبا
خرید پودر بومبا
پودر چاقی
خرید پودر چاقی
مکمل افزایش وزن
خرید مکمل افزایش وزن
پودر افزایش وزن
خرید پودر افزایش وزن

محصولی مطمئن جهت رشد قد افراد

مکمل افزایش قد
خرید مکمل افزایش قد
پودر افزایش قد
خرید پودر افزایش قد
قرص افزایش قد
خرید قرص افزایش قد

بهترین روش جهت لاغری و کاهش وزن

قرص لاغری
خرید قرص لاغری
مکمل کاهش وزن
خرید مکمل کاهش وزن
قرص لاغری پارت اسلیم
خرید قرص لاغری پارت اسلیم
پودر کاهش وزن
خرید پودر کاهش وزن

محصولی بی نظیر جهت ایجاد آرامش و رفع استرس

دستبند پاور بالانس
خرید دستبند پاور بالانس
پاور بالانس
خرید پستی دستبند پاور بالانس
خرید اینترنتی دستبند پاور بالانس
خرید پاور بالانس
پاور بالانس چیست

وسیله ای جهت خواندن و بازیابی اطلاعات سیم کارت شما

سیم کارت ریدر
خرید سیم کارت ریدر
خرید اینترنتی سیم کارت ریدر
خرید پستی سیم کارت ریدر

بینی زیبا و کوچک با  محصول زیر

ماسک کوچک کننده بینی
خرید ماسک کوچک کننده بینی
کوچک کننده بینی
خرید کوچک کننده بینی
خرید پستی کوچک کننده بینی

تغییر صدای و تبدیل ان به صدای زن و یا مرد

هندزفری تغییر صدا
خرید هندزفری تغییر صدا
خرید پستی هندزفری تغییر صدا
خرید اینترنتی هندزفری تغییر صدا

روش های تست زنی در کنکور رابیاموزید

مهندسی معکوس
خرید مهندسی معکوس
آموزش مهندسی معکوس
تست زنی
روش های تست زنی
خرید اموزش تست زنی
تست زنی در کنکور

 

خرید اینترنتی آموزش فوتسال توسط 29 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:



خرید اینترنتی آموزش تعمیرات خودرو ۲۰۶

خرید اینترنتی آموزش تعمیرات خودرو ۲۰۶

 

 

خرید اینترنتی آموزش تعمیرات خودرو ۲۰۶ اگر شما هم دوست دارید تا تعمیرات ۲۰۶ را فرا بگیرید و با جزئیات موتوری آن بیشتر اشنا شوید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما با دیدن مجموعه فوق ابتدا آموزش های لازم جهت این کار را ببینید و سپس وارد عمل شوید.محصول فوق با نام آموزش تعمیرات ۲۰۶  بوده و قول می دهیم که پس از تماشای آن با نکاتی فنی و مهم در رابطه با عیب یابی ۲۰۶ دست پیدا کنید.فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای علاقه مندان به تعمیرات خودرو این محصول را در فروشگاه قرار داده است.

برای دریافت این مجموعه می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش تعمیرات خودرو ۲۰۶

با خرید آموزش تعمیرات ۲۰۶ می توانید از قسمت های مختلفی همچون :

سیستم برق
سیستم موتور
سیستم ایمنی
سیستم صوتی
کولر ۲۰۶
موتور ۲۰۶
برق ۲۰۶
گیربکس ۲۰۶
معرفی کامل و جامع کلیه قطعات ۲۰۶ و ساختار ۲۰۶
و…..
اطلاعاتی مفید و کاربردی به دست اورده و در هنگام نیاز از آن استفاده نمایید.
همچنین در این آموزش در مورد جعبه دنده اتوماتیک ۲۰۶ و استاندارد های روش مولتی پلکس نیز اطلاعاتی کاملا کاربردی به دست خواهید آورد.
این اموزش بسیار ساده و روان بوده و کافیست تا بادقت یکبار انرا تماشا کنید و بعد از ان می توانیدبسیاری از ایرادات و مشکلات خودروی ۲۰۶ خود را برطرف نموده و  در هزینه های جاریس خودرو صرفه جویی نمایید.
مارکت سنتر ۲۴ این مجموعه کامل را برای همه علاقه مندان به ان به صورت اینترنتی  عرضه کرده است و کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود راثبت نمایید و بعد از اینکه انرا دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.
اموزشی روان ساده و با کیفیت بالا یکی از خصوصیات این مجموعه ارزشمند بوده است و همین باعث شده است تا از فروش خوبی در میان سایر اموزش های مشابه داشته باشد.


خرید اینترنتی آموزش تعمیرات پراید

خرید اینترنتی آموزش تعمیرات پراید

 

خرید اینترنتی آموزش تعمیرات پراید همانطور که می دانیم امروز ماشین اغلب ما ایرانی ها خودروی پراید می باشد.شاید یکی از مواردی که نیاز باشد در مورد این وسیله نقلیه بدانیم نکات مهم در هنگان تعمیرات پراید است.اگر بتوانیم نکاتی مهم و ضروی را در این مورد بدانیم شاید در بسیاری از موارد دیگر برای تعمیر پراید خود نیاز به تعمیرگاه بردن ماشین نبوده و از هزینه های اضافی هم راحت خواهیم شد.اما لزون این کار دیدن یک اموزش صحیح در مورد تعمیرات این خودرو می باشد.

ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک محصول بسیار کاربردی در این زمینه قرار داده ایم.شما با خرید آموزش تعمیرات پراید و با دین ان در مدتی کوتاه خواهید توانست بر بسیاری از مشکلات این خودرور مسلط شده و براحتی عیب یابی نمایید.

برای در یافت مجموعه فوق می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش تعمیرات پراید

در این آموزش شما با مواردی همچون:
سیستم جرقه (دلکو)-     آموزش تنظیم موتور-     فنربندی جلو و عقب-     تعمیرگیربکس و دیفرانسیل-      تعمیر موتور اتومبیل-    سیستم سوخت رسانی(کاربراتور)- بلبرینگ-     سیستم تعلیق-  سیستم ترمز اتومبیل (ترمز جلو و عقب )-   سیستم فرمان-  پمپ زیر پا و بوستر ترمز و …
آشنا خواهید شد و نکاتی بسیار مهم را فرا خواهید گرفت.ما به شما این تضمین را خواهیم داد که با دیدن این آموزش و کمی تمرین براحتی می توانید در اکثر مواقع عیب یابی کاملی از خودروری پراید خود داشته باشید.

اگر با دقت این مجموعه اموزشی را تماشا کنید و کمی هم تمیرین نمایید قطعا از این پس خودتان می توانید در بسیاری از موارد مشکلات خودروی خود را بر طرف نموده و دیگر از پرداخت هزینه های سنگین به تعمیرگاه ها نجات خواهید یافت.

 

خرید اینترنتی عینک سه بعدی کره ای

خرید اینترنتی عینک سه بعدی کره ای

 

امروز با پیشرفت تکنولوژوی و فراگیر شدن محصولات سه بعدی همه علاقه مند به استفاده از این امکانات می باشند و دوست دارند حتی برای یک بار هم که شده از این فن آوری استفاده نمایند.امروز ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یکی از محصولات بی نظیر در زمینه عینک سه بعدی را برای شما عزیزان قرار داده ایم.عینک فوق برای تماشای فیلم های سه بعدی کاملا مناسب بوده و در هنگام تماشای این فیلم ها به چشمان شما آسیب نمی رساند.اگر در هنگام  خرید اینترنتی عینک سه بعدی کره ای به کیفیت آن توجه نکنید و یا از محصولات ارزان قیمت استفاده نمایید در طولانی مدت آسیب های جبران ناپذیری به چشمان خود وارد خواهید کرد.پس به خاططر  ارزان بودن  یک کالا هیچ وقت سلامتی خود را به خطر نندازید.همیشه در خرید عینک به استاندارد بودن ان توجه نمایید چرا که رابطه ای مستقیم با سلامتی چشمان شما خواهد داشت.

 

 

 

 

خرید اینترنتی عینک سه بعدی کره ای

 

پکیج ویزه مارکت سنتر۲۴ برای شما خریداران

 

عینک های سه بعدی شامل موراد زیر می باشد:

 

1- یک درایور مخصوص سه بعدی سازی برای نصب بروی کامپیوتر

۲- چند نرم افزار خاص برای پخش فیلم های سه بعدی

۳- مجموعه ای بی نظیر از انیمیشن های سه بعدی زیبا برای اولین بار

۴- مجموعه ای از کلیپ ها کوتاه و بلند  ۳ بعدی که توسط شرکت اینویدیا تهیه شده است.

۵- ویدئو تبلیغاتی شرکت پایونیر مخصوص تلویزیون ۳ بعدی این شرکت (برای اولین بار در ایران)

۶- اولین موزیک ویدئو سه بعدی (برای اولین بار در ایران)

۷- پکیج کاملی از عکس های سه بعدی

۸- مجموعه Wallpaper های سه بعدی شامل ۱۲۶ عدد Wallpaper

10- یک فیلم سه بعدی بلوری با کیفیت اچ دی

۱۱- نرم افزار قرآن ۳ بعدی

۱۳- مجموعه تصویری های سه بعدی از مدینه

۱۴- فیلمهای سه بعدی جدید محصول سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰

۱۵- مستندهای سه بعدی مخصوص محصول سال ۲۰۰۹

۱۶- فیلم سینمایی معروف اواتار به صورت سه بعدی

۱۷- یک مجموعه به عنوان هدیه

و………

 نحوه خرید این محصول

 

شما براحتی با کلیک بروی دکمه خرید پستی می توانید سفارش خود را ثبت کنید و بعد از دریافت ان وجه کالا را به مامور پست پرداخت نمایید.

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ در سریعترین زمان ممکن سفارش شما راب رایتان به ادرسی که ثبت کرده اید ارسال می کند.

 

 

 

 

 

شاید مهم ترین مساله ای که برای همه مطرح باشد این است که  دوست دارند در قبال هزینه ای که برای خرید عینک سه بعدی خود انجام می دهند دوست دارند تا بالاترین کیفیت موجود را نیز از ان ببینید.اما باید دانست که علاوه بر یک عینک ۳ بعدی خوب باید ابزرا دیگری نیز فراهم باشد تا شما بتوانید احساس لذت واقعی را تجربه نمایید.مثلا اینکه یک فیلم واقعا سه بعدی باشد و به صورت سه بعدی ظبط شده باشد یکی از مهمترین ارکان این موضوع می باشد.

مساله دیگر این است که ایا پخش کننده شما قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی را دارد که بعدا بتوان بوسیله عینک انها را تماشا کرد.پس توقع اینکه تنها با داشتن یک عینک ۳ بعدی بتوان تمامی جزئیات  را به صورت ۳ بعدی تماشا کرد زیاد منطقی به نظر نمی رسد.

 

خرید اینترنتی عینک ۳ بعدی تلقی

خرید اینترنتی عینک ۳ بعدی تلقی

 

در میان انواع عینک های سه بعدی موجود در بازار نوعی وجود دارد که به ان تلقی می گویند.این عینک ۳ بعدی نیز دارای انواع گوناگونی بوده و در نوع خود با کیفیت های مختلفی عرضه می شود.ساده ترین نوع موجود در بازار بدون پی وی سی تک جداره می باشد که اصلا توصیه نمی کنیم برای خرید.چرا که موجب اسیب رساندن به چشم خواهد شد.مل در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک نوع دو جداره پی وی سی دار را برای مشتریان خود در فروشگاه قرار داده ایم که در عین ارزان بودن دارای کیفیتی به مراتب بالاتر از انواع تلقی موجود در بازار می باشد خرید اینترنتی عینک ۳ بعدی تلقی.

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی عینک ۳ بعدی تلقی

ما برای خریداران این محصول علاوه بر خود عینک چندین فیلم جذاب و دیدنی سه بعدی نیز ارسال خواهیم کرد.

شما عزیزان در صورت تمایل می توانید سفارش خود را به صورت خرید پستی ثبت کرده و پس از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

در توضیحات  هنگام سفارش می توانید درخواست فیلم های بیشتری هم کنید.

همیشه برای خرید عینک علاوه بر ظاهر ان به استاندارد بودن و کیفیت آن نیز توجه نمایید.مارکت سنتر ۲۴ شما عزیزان را دعوت می کند تا از دیگر محصولات سه بعدی ما نیز دیدن نمایید.

 

 

 

توضیحات تکمیلی:

تکنولوژی سه بعدی چندی است که در میان سایر افراد جامعه فراگیر شده است و هر روز شاهد پیشرفت هایی در این زمینه هستیم. محصولات ۳ بعدی نیز هر روز با تنوع بیشتری در بازار دیده می شوند و مشتریان زیادی را به خود جلی می نمایند.حتما لذت دیدن یک فیلم سه بعدی را همه دوست دارند تجربه نمایند و شاید به همین خاطر است که تب فروش عینک های سه بعدی همچنان بالا می باشد.

چند توصیه:

دقت نمایید که از هر جایی برای تهیه عینک ۳ بعدی اقدام نکنید و حتما از فروشگاه های معتبر این کار را نمایید.محصولات تقلبی و بی کیفیت علاوه بر اینکه نمی توانند لذت واقعی یک اثر سه بعدی را به شما منتقل نمایند می توانند تاثیرات بسیار مخرب و ویران کننده را نیز در بر داشته باشند.پس توجه نمایید همیشه با کمی هزینه بیشتر محصولی با کیفیت اصلی و بهتر را تهیه نموده و تا سال ها نیز از ان استفاده نمایید.نوع تلقی  معرفی شده  نیز برای شروع کار و تست کردن اثار سه بعدی مناسب بوده و از قیمت مناسبی هم برخوردار است و همین الان نیز می توانید از فروشگاه مارکت سنتر۲۴ اقدام به خرید ان نمایید.

 

خرید عینک ۳ بعدی کره ای

خرید عینک ۳ بعدی کره ای

 

اگر به دنبال یک محصول با کیفیت در زمینه عینک سه بعدی هستید و دوست دارید تا علاوه بر خرید عینک همراه آن پکیجی از فیلم های بی نظیر ۳ بعدی هم دریافت نمایید فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ به شما دوستان پیشنهاد می کند تا با خرید عینک سه بعدی فوق هم  محصولی با کیفیت را دریافت کرده و هم ۷ دی وی دی فیلم های با کیفیت و سه بعدی را در کنار ان دریافتت نمایید.همیشه در خرید عینک باید علاوه بر ظاهر ان به استاندارد بودن ان نیز توجه نمایید.ما سعی کرده ایم تا از بهترین های موجود در بازار برای شما عزیزان در فروشگاه خود قرار دهیم.شما می توانید از دیگر عینک های ما نیز دیدن فرمایید و با توجه به نیاز و سلیقه خود هر کدام را که پسند کردید انتخاب نمایید خرید عینک ۳ بعدی کره ای.

 

 

 

خرید عینک ۳ بعدی کره ای

 

کافیست تا بروی دکمه خرید پستی که در صفحه مشاهده می کنید کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.ما در کمترین زمان ممکن محصول را اماده و به ادرس شما ارسال می کنیم.شما نیز وجه کالا را پس از دریافت ان به مامور پست پرداخت خواهید کرد.

 

 

 

پکیج رایگان برای مشتریان

همراه با محصول فوق ما یک پکیج دیگر برایتان راسال خواهیم کرد که شامل موارد زیر خواهد بود

۱- یک درایور مخصوص سه بعدیسازی برای نصب بروی کامپیوتر

۲- چند نرم افزار خاص برای پخش فیلم های سه بعدی

۳- مجموعه ای بی نظیر از انیمیشن های سه بعدی زیبا برای اولین بار

۴- مجموعه ای از کلیپ ها کوتاه و بلند  ۳ بعدی که توسط شرکت اینویدیا تهیه شده است.

۵- ویدئو تبلیغاتی شرکت پایونیر مخصوص تلویزیون ۳ بعدی این شرکت (برای اولین بار در ایران)

۶- اولین موزیک ویدئو سه بعدی (برای اولین بار در ایران)

۷- پکیج کاملی از عکس های سه بعدی

۸- مجموعه Wallpaper های سه بعدی شامل ۱۲۶ عدد Wallpaper

10- یک فیلم سه بعدی بلوری با کیفیت اچ دی

۱۱- نرم افزار قرآن ۳ بعدی

۱۳- مجموعه تصویری های سه بعدی از مدینه

۱۴- فیلمهای سه بعدی جدید محصول سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰

۱۵- مستندهای سه بعدی مخصوص محصول سال ۲۰۰۹

۱۶- فیلم سینمایی معروف اواتار به صورت سه بعدی

۱۷- یک مجموعه به عنوان هدیه

 

در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ سعی شده است تا برای مشتریان علاقه مندان به عینک های ۳ بعدی تنوع بالایی در نظر گرفته شود و از میان محصولات موجود در بازار بهترین ها و مناسب ترین ها را انتخاب و در اختیار کاربران قرار دهیم.ما تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان خود خواهیم کرد و سعی می کنیم تا با بهترین عینک های سه بعدی موجود در بازار و با قیمتی منصفانه شما را راضی  نگه داریم.چرا که معتقد هستیم یک مشتری خوب مشتریان دیگر ار نیز به سوی فروشگاه جذب می کند.

برای خرید عینک ۳ بعدی مورد نظر خود حتما محصولات ما را با دیگر فروشگاه های موجود مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

 

 

خرید اینترنتی مستند دماغ ایرانی

خرید اینترنتی مستند دماغ ایرانی

 

خرید اینترنتی مستند دماغ ایرانی براستی تا به حال به این مورد توجه کرده اید که امروزه تقریبا اکثر جوان های ما معضلی به نام دماغ دارند.دماغی که تا دیروز کسی به ان توجهی نمی کرد امروز به مشکلی بزرگ برای خیلی ها تبدیل شده است.ما امروز در مارکت سنتر ۲۴ شما عزیزان را دعوت می کنیم تا این مستند زیبا را تماشا کنید.شما در این مستند  مصاحبه افراد را قبل و بعد از عمل خواهید دید.فیلم ساز ما به همه جا سرک می کشد تا جواب سوال های خود را بیابد از دبیرستان دخترانه گرفته تا بیمارستان ها و مکان های تفریحی و…

مستند دماغ به سبک ایرانی یکی از محصولاتی است که با ورود خود به بازار جنجال های زیادی را در بر داشت و چالش های بسیاری را نیز بوجود اورد.

اگر علاقه مند به خرید مستند فوق هستید می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن از طریق دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

مارکت سنتر ۲۴ همیشه بهترین ها را برای شما عزیزان به ارمغان می اورد.

 

 

 

 

خرید اینترنتی مستند دماغ ایرانی

 

مارکت سنتر ۲۴ این مستند زیبا و مهیج را به همه علاقه مندان به دیدن ان از طریق خرید اینترنتی تقدیم می کند.کافیست تا در هر کجای این سرزمین که هستید فقط بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.این مستند  درباره  معظل دماغ در ایران بحث می کند که چرا به یک باره این موضوع اینقدر برای یک جوان ایرانی مهم شده است که حاضر است از هر کاری کند تا دماغ خود را عمل کند و اصلا به عواقب بعد از ان و خطر هایی که می تواند به دنبال داشته باشد فکر نمی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • آخرین ویرایش:-
 
نظرات(7)       
سه شنبه 15 بهمن 1392  02:53 ب.ظ

 

خرید اینترنتی دیکشنری پیشرفته

خرید اینترنتی دیکشنری پیشرفته

 

 

علاقه مندان به زبان های خارجی همیشه نیازمند یک دیکشنری بسیار قوی در این زمینه هستن تا در مواقع نیاز بتوانند از آن استفاده نمایند.ما امروز در مارکت سنتر ۲۴ یک دیکشنری بسیار خوب را به شما عزیزان معرفی خواهیمرد که در واقع دوازده نوع زبان مختلف را پشتیبانی می کند و شما می توانید نه تنها برای زبان انگلسیی بلکه برای سایر زبان های دیگر نیز از آن استفاده نمایید.در این پکیج شما ۸ دیکشنری مختلف خواهید داشت و از هر کدام که دوست داشتید می توانید استفاده نمایید.شما برای آموزش زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگر قطعا به یک دیکشنری بسیار مجهز نیاز خواهید داشت.دایره لغات موجود در این نرم افزار بسبار بالا و به روز بوده و پاسخ گوی بسیاری از نیاز های شما می باشد.این نرم افزار بدون نیاز به نصب بوده و براحتی قابل اجرا می باشد.شما با خرید اینترنتی دیکشنری پیشرفته فوق میوانید براحتی از امکانات زیر برخوردار شوید:
این بسته از زبانهای عربی ، چینی ( ساده شده) ، فرانسوی ، آلمانی ، ژاپنی ، کره ای ، لهستانی ، پرتغالی ، روسی ، اسپانیولی ، ویتنامی و انگلیسی پشتیبانی می کنداز ویژگیهای بارز این نرم افزار می توان به قابلیت گوش کردن و ضبط کردن بیش از ۷۰۰۰ لغت شامل فعل ، اسم و ترکیبات اشاره کرد.

 

 

 

 

خرید اینترنتی دیکشنری پیشرفته

از این پس با در اختیار داشتن این دیکشنری بسیار پیشرفته تقریبا می توانید تمام نیاز های خود را بر طرف نمایید .این دیکشنری با قابلیت ها یبسیار بالا دارای دایره لغات بسیار وسیعی بوده و در هر زمینه چه تخصصی و چه عمومی می تواند به کمک شما بیاید.مارکت سنتر ۲۴ این محصول را برای خرید عموم در سایت خود قرار داده است و براحتی تنها در عرض چند دقیقه می توانید در هر کجا که باشید محصول را سفارش داده و بعد از دریافت ان وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آموزش زبان انگلیسی Learn speak English

آموزش زبان انگلیسی Learn  speak English

 

 

همه علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی حتما تا به حال نام نرم افزار Learn speak English 9 را شنیده اید.ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ این نرم افزار محبوب آموزش زبان انگلیسی Learn speak English را برای شما عزیزان قرار داده ایم.این نرم افزار در ۴ سطح مختلف طراحی شده است و شما می وانید با اطمینان خطر از ان در جهت یادگیری بیشتر استفاده نمایید.شما در این اموزش زبان انگلیسی قادر خواهید بود که از طریق میکرو فن به مکالمه پرداخته و ایرادات خود را نیز از این طریق بیابید و بتوانید لهجه خود را قوی تر کنید.در واقع در هنگام صحبت  و مکالمه از طریق میکرو فن میتوانید تلفظ صحیح را نیز فرا بگیرید و این یک امر بسیار مهم و ضروری برای هر علاقه مند به یادگیری زبان می باشد.برای خرید پستی این محصول می توانید براحتی بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و بعد از اینکه سفارش خود را ثبت کردید  منتظر دریافت آن  به ادرس ثبت شده باشید و سپس وجه انرا پس از  تحویل کالا پرداخت نمایید.

 

 

 

آموزش زبان انگلیسی Learn speak English

اگر واقعا دوست دارید تا در زمینه انگلیسی خیلی سریع پیشرفت کرده و به درجات بالایی دست یابید پس همین امروز اقدام به خرید این مجموعه با ارزش کرده و طبق متد Learn  speak English از این پس زبان انگلیسی را فرا بگیرید.در این روش که یکی از پیشرفته ترین متدهای روز می باشد سعی شده است تا در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را به زبان اموز ارائه دهد  بطوریکه تا سال ها بدون فراموشی  بتواند زبان انگلیسی را استفاده نماید.

در یک جمع بندی کلی شما با داشتن نرم افزار Learn to speak English می توانید قدرت مکالمه و قدرت شنیداری خود را بسیار تقویت نمایید.این محصول مورد تایید  بسیاری از مراکز معتبر اموزش زبان قرار گرفته است.

----------------------------------------

خرید اینترنتی آموزش زبان اکسترا

خرید اینترنتی آموزش زبان اکسترا

 

 

خرید اینترنتی آموزش زبان اکسترا مدرسین زبان انگلیسی بر این باورند که یکی از راه هایی که می تواند در یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک فروانی نماید دیدن فیلم های زبان اصلی بوده چرا که با این کار می توانید قدرت شنیداری خود را نیز افزایش دهید.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ یک محصول در این زمینه قرار داده ایم که در آموزش زبان انگلیسی می تواند کمک فراوانی به شما نماید.شما با این نرم افزار موقعیت های مختلفی را تجربه خواهید کرد.

ایستگاه اتوبوس قطار ، در مطب پزشک ،سوال و جواب در رابطه با محصولات ،راه مشاوره و طرز بیان را در قالب یک فیلم سینمایی خواهید آموخت+ محصولی دیگر از ایران امیر در حمایت از خانواده ها با قیمتی مناسب و همراه با دو هدیه ویژه

 

برای خرید این محصول می توانید بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و با ثبت سفارش خود ابتدا کالا را دریافت کرده و سپس وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

مجموعه آموزش زبان اکسترا به شما کمک می کند تا خیلی سریعتر  نکات بسیار مهم را فرا گرفته و بتوانید به صورت روان انگلیسی صحبت کنید .همچنین خیال شما را از بابت کیفیت و گارانتی محصولات نیز راحت کنیم .تمام محصولات ما شامل پشتیبانی و گارانتی تعویض می باشند.

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش زبان اکسترا

در این متد سعی شده است تا با استفاده از نکات مثبت سایر متدهای قبلی روشی را به زبان اموز ارائه دهد تا در هر شرایط و هر سطحی  که هست بتواند در سریع ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را بگیرد.آموزش زبان اکسترا به دلیل روان بودن و شیوا بودن روش  اموزشی مورد استقبال بسیاری از زیبان اموزان واقع شده است.شما هم همین الان می توانید این محصول را از مارکت سنتر ۲۴ سفارش داده و بعد از دریفات کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

خرید اینترنتی مجموعه دیکشنری

خرید اینترنتی مجموعه دیکشنری

 

 

خرید اینترنتی مجموعه دیکشنری همیشه آموزش زبان انگلیسی یکی از دغدغه های اکثر شما جوانان بوده است چرا که امروزه به عنوان یک زبان بین المللی محسوب شده و در واقع اگر بخواهید با زبان انگلیسی بیگانه باشید از علم روز و تکنولوژی روز عقب خواهید ماند.یکی از نیازهای مبرم برای یادگیری انگلیسی وجود دیکشنری های خوب در این زمینه می باشد.اگر به دنبال یک مجموعه دیکشنری کامل و به روز هستید تا بتوانید کلیه نیاز های خود را رفع نماییدما به شما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ محصولی را معرفی خواهیم کرد که در نوع خود بی نظیر بوده و یک محصول منحصر به فرد به شمار می آید.لطفا قبل از خرید دیکشنری ابتدا به قابلیت های ان توجه کنید و اگر مطابق با نیاز های شما بود سپس اقدام به خرید نمایید.در زیر اشاره ای به کلیات این مجموعه داریم :

 

 

 

 

خرید اینترنتی مجموعه دیکشنری

برای خرید پستی این مجموعه می توانید بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

دیکشنری معروف بابیلون در تمامی نسخه هاو واژه نامه کامل آن

Babylon Pro 4.0.5 R9
Babylon Pro 5.0.0
Babylon Pro 6.0.0 R32
Babylon v7 Precracked
Babylon v7.0.0.16
Babylon Portable 7.0.2.3
Babylon Portable 8.0.0.29
Babylon v8.2719
همین الان در هر کجای ایران عزیز که هستید می توانید از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای خرید این دیکشنری اقدام نموده و از طریق دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید.
یکی از بهترین نرم افزار های تلفظ لغت با نام Cambridge English Pronouncing Dictionary
Cambridge Learner’s Dictionary 2nd Edition  نسخه ۲ دیکشنری یادگیرنده کمبریج
 کمبریج دیکشنری پیشرفته زبان آموزان ۲۰۰۸

۸In 1 English Dictionary

مک میلن فرهنگ انگلیسی برای زبان آموزان پیشرفته نسخه ۲
کالینز COBUILD دیکشنری پیشرفته زبان آموزان انگلیسی
کالینز COBUILD پیشرفته فرهنگ لغت زبان انگلیسی در آمریکا
فرهنگ لغت مریام وبستر ۲٫۵
میراث آمریکا فرهنگ لغت ۴

و…..


خرید اینترنتی آموزش زبان نصرت

خرید اینترنتی آموزش زبان نصرت

 

 

خرید اینترنتی آموزش زبان نصرت یکی از بهترین و بدون شک دوست داشتنی ترین مجموعه های اموزش زبان انگلیسی قطعا مجموعه نصرت می باشد.آموزش زبان نصرت متدی است که در ۹۰ روز انجام می شود  و اگر دقیقا به نکات و دستور العمل های این متد عمل نمایید قطعا خواهید توانست در همین ۹۰ روز بهترین نتیجه را کسب نمایید.تنها کافیست تا روزی ۳۰ دقیقه وقت بگذارید و این متد را کار کنید.آموزش زبان نصرت احتیاجی به هیچ گونه جزوه و کتابی نداشته و تنها با گوش دادن به درس های این مجموعه می توانید بهترین نتیجه را حاصل نمایید.این محصول شامل ۴۵۰ ساعت فایل صوتی بوده که مکالمه را از مبتدی شروع و به سطح حرفه ای می رساند.این فایل ها قابلیت پخش در تمام دستگاه های صوتی و حتی گوشی های موبایل هم داشته و با فرمت ام پی تری می باشد.

با خرید آموزش زبان نصرت براحتی در هر کجا که هستید می توانید همیشه از ان استفاده کرده و تنها با روزی ۳۰ دقیقه تمرین هر روز یک درس ان را تمام کنید

ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ این محصول بی نظیر را برای شما علاقه مندان قرار داده ایم و براحتی می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی انرا خرید نمایید و سپس بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش زبان نصرت

- برگرفته شده از جدیدترین متد آموزش روز دنیا .

- تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری .

- تکرار مطالب در فواصل زمانی مختلف .

- دوره تقویت حافظه و مهارت یادگیری .

- بدون نیاز به کتاب و درس

همانطور که می دانید متد نصرت یکی از برترین و معروف تیرن روش های اموزش زبان انگلیسی محسوب می شود و تا کنون افراد زیادی از این روش استفاده کرده و نتیجه های مطلوبی هم گرفته اند.شما نیز می توانید جز کسانی باشید که بوسیله این متد خیلی سریع زبان انگلیسی را فرا بگیرید.

 

خرید اینترنتی آموزش زبان رزتا استون

خرید اینترنتی آموزش زبان رزتا استون

 

 

خرید اینترنتی آموزش زبان رزتا استوندر میان نام ها و برند های مشهور آموزش زبان انگلیسی امروز می خواهیم شما را با مجموعه ای بی نظیر به نام Rosetta Stone معرفی نماییم.همانطور که می دانید امروز دیگر دانستن زبان انگلیسی  از حالت یک نیاز غیر ضروری  تغییر کرده و به یک نیاز مبرم برای همه انهایی که می خواهند با جهان اطراف خود ارتباط داشته باشند تبدیل شده است.امروز دنیا تبدیل به یک دهکده کوچک شده و ما نیاز داریم تا با یک زبان واحد با یکدیگر ارتباط بر قرار کنیم.Rosetta Stone Language Learning Software نام کامل مجموعه ای است که می خواهیم امروز به شما معرفی نماییم.این مجموعه از کمپانی معروف رزتا استون در آمریکا تولید شده است و با متد ها و روش های خاص خود تا کنون موفق شده است به نیاز های بسیاری از زبان آموزان پاسخ دهد.آموزش زبان رزتا استون در بسیاری از مراکز مهم و کالج ها مورد تایید می باشد.اگر می خواهید بیشتر با این مجموعه اشنا شوید پیشنهاد می کنیم توضیحات زیر را مطالعه نمایید.:

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش زبان رزتا استون

این مجموعه بی نظیر شامل:
نرم افزار آموزش زبان انگلیسی آمریکایی سطح ۱و۲و۳
نرم افزار آموزش زبان انگلیسی بریتانیایی سطح ۱و۲

شما می توانید همین الان از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ اقدام به تهیه این محصول نمایید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

از دیگر امکانات این مجموعه آموزش زبان انگلیسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- دارای ۳۵۰۰ -۸۰۰۰ تصویر واقعی از محیط زندگی در قالب ۹۲ – ۲۱۰ درس برای آموزش زبان
- در حدود ۲۰۰ – ۴۵۰ ساعت اموزش زبان ( بسته به نوع یادگیری و تمرین شما )
- ایجاد توازن در میان تمامی بخش های مورد نیاز آموزشی همچون توانایی شنیدن، گفتار، خواندن و نوشتار !
- قابلیت درک هوشمندانه ی صدا برای تشخیص لهجه های مختلف .
- آموزش لغات و گرامر به صورت طبیعی و بی نیاز از حفظ کردن لیست های متعدد لغت و گرامر !
- تمرینات، تست ها، دروس و نمایش های مختلف برای هر مبحث .

 

خرید اینترنتی آموزش بستن شال و رو سری

خرید اینترنتی آموزش بستن شال و رو سری

 

 

اگر شما هم به فکر زیبایی خود هستید و دوست دارید تا همیشه در مقابل دوستان خود متفاوت تر باشید ما به شما یک پیشنهاد ساده داریم .به جای اینکه تغییری در نوع و رنگ لباس ها یتان ایجاد کنید در نوع استفاده از همین لباس هایی که دارید کمی تغییر ایجاد نمایید.محصولی که امروز ما می خواهیم به شما معرفی کنیم چیزی نیست جز آموزش بستن شال و رو سری.بله شما با همین شال و همین رو سری خود اگر بتوانید به نوعی متفاوت تر  از آن استفاده نمایید که هم با فرهنگ ایرانی ما تداخلی نداشته باشد و هم اینکه مورد پسند جامعه باشد خیلی راحت می توانید متفاوت خاص تر باشید

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ این محصول را به صورت خرید پستی در اختیار شما علاقه مندان قرار داده است و می توانید براحتی در عرض چند ثانیه سفارش خود را ثبت نمایید.با خرید آموزش بستن شال و رو سری میوانید با مهارت هایی که در زمینه بستن شال فرا می گیرید چشمان همه را خیزه نمایید.

پیشنهاد ما همه مشکل پسندان و همه انهایی که دوست دارند همیشه خاص باشند حتما خرید این محصول و استفاده از آن می باشد.

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش بستن شال و رو سری

با تماشای کامل این اموزش خواهید توانست از این پس مدل های مختلف بستن شال و روسری را بروی خود انجام داده و هر روز با یک مدل جدید در میان دوستان خود حاضر شوید و همیشه بروز و متنوع باشید.قطعا نمونه و مدل هایی در این مجموعه وجود داردکه هر کسی  انرا بلد نبوده و این شمایید که از این پس با داشتن این اموزش تصویری می توانید هر مدلی که بخواهید را پیاده سازی کنید.همین الان می توانید در هر کجای ایران که باشید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

 

 

خرید اینترنتی آموزش فوتسال

خرید اینترنتی آموزش فوتسال

 

خرید اینترنتی آموزش فوتسال .امروز قصد داریم تا برای علاقه مندان به ورزش فوتسال یک آموزش بسیار کاربردی قرار دهیم تا  بدین وسیله  بتوانند سطح دانش خود در مورد فوتسال را بالا ببرند.فوتسال  همان فوتبال است که در واقع در سالن سر بسته انجام شده و قوانین آن کمی متفاوت تر از فوتبال می باشد.شما در آموزش فوتسال امروز با عناوینی همچون :

نحوه دریبل کردن در فوتسال

نحوه ضربه زدن صحیح

نحوه پاس دادن

قوانین خاص فوتسال

کنترل توپ در فوتسال

۱۰ تکنیک برتر در فوتسال

و…..

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش فوتسال

فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این محصول راب رای همه علاقه مندان به این رشته فراهم اورده است.شما عزیزان با خرید آموزش فوتسال از ما می توانید علاوه بر موارد ذکر شده در بالا با  موارد زیر نیز آشنایی پیدا کنید:

انجام تمرینات تکنیکی

تمرینات دفاعی

تمرینات سرعتی و قدرتی

آشنایی با انواع سیستم های موجود در فوتسال

تمرینات گلزنی

انواع تاکتیک های حمله

آموزش دروازه بانی در فوتسال

و….

ورزش فوتسال دارای تکنیک ها و روش هایی است که بسیار با فوتبال متفاوت می باشد و شاید خیلی ها فکر کنند چون از فوتبال سر رشته دارند می توانند در این ورزش هم موفق ظاهر شوند.اگر واقعا قصد جدی دارید تا ورزش فوتسال را به صورت حرفه ای فرا بگیرید باید بگوییم حتما به دیدن این اموزش نیاز دارید چرا که در این مجموعه سعی شده است تمامی نکات مادر و کلیدی را به هنر آموزان اموزش دهند و قطعا اگر کمی تلاش و پشتکار هم در کار نشان دهید خواهید دید که پس از مدتی نتایج بسیار قابل قبولی بدست خواهید اورد.ما سعی کرده ایم تا درمیان انواع اموزش های فوتسال یکی از کامل ترین و روان ترین مجموعه ها را تهیه و برای علاقه مندان به ان رشته در وب سایت بگذاریم.

همین الان می توانید در هر کجای ایران عزیز که باشید بوسیله خرید پستی این اموزش را تهیه و سپس بعد از ردیافت کالا وجه آنرا پرداخت نمایید.

 



 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 129